Klachtenregeling

Vragen en of opmerkingen
Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden? Vraag ons om een verhelderend gesprek. Uw behandelaar kan dan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier deed. U kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.

 

Informatiepunt en klachtenregeling
Komt u er samen niet uit, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de NMT. Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruik maken van de NMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. Daarbij zijn twee mogelijkheden, namelijk bemiddeling en formele klachtbehandeling, resulterend in een uitspraak.

Over ons

Binnen ons gespecialiseerde team van tandartsen kunt u overdag en 's avonds terecht voor algemene tandheelkunde, mondhygiëne, cosmetische behandelingen, endodontologie, implantologie en behandeling onder narcose. Voor overige specialisaties verwijzen wij u door naar vertrouwde specialisten met wie wij samenwerken.

Contact

Tandartspraktijk Minerva
Händelstraat 1
1077 DK Amsterdam Zuid
Telefoon: 020 662 0385
info@tandartsminerva.nl